Bannere publicitare

Cat de eficiente sunt bannerele publicitare?

Cat sunt de eficiente aceste bannere publicitare pe internet? Vor reusi sa aduca profit afacerii dumneavoastra? Cand aceste bannere publicitare sunt distribuite pe canalele corecte si sunt aratate unui public tinta specific care se arata interesat de ceea ce ii este oferit, resultatele pot fi chiar impresionante. Reclamele sunt aratate miilor de oameni care navigheaza zilnic online si astfel beneficiile nu intarzie sa apara.

Ce sunt de fapt aceste bannere publicictare ?

Aceste bannere sunt metode foarte eficiente si ieftine prin intermediul carora companiile, produsele sau serviciile sunt prezentate publicului larg. Brand-ul si un mesaj atractiv apare online, intr-o imagine de 468 x 60 pixeli si oricine navigheaza website-ul cu pricina poate afla despre el. Cei interesati de companie sau de produs pot accesa site-ul respectiv cu un singur click pe banner-ul respectiv si capata acces imediat la informatiile dorite.

banner

Care sunt beneficiile folosirii bannerelor publicitare ?

Exista mai multe motive demne de luat in considerare cand vorbim de beneficiile bannerelor publicitare. In primul rand bannerele publicitare sunt eficiente din punct de vedere financiar: sunt un instrument de marketing prezentat ieftin unei largi audiente. Daca facem o comparatie intre un banner publicitar si o campanie de publicitate sau o reclama printata sau trimisa prin mail, vom observa ca un astfel de banner publicitar costa mult mai putin. Astfel de bannere sunt usor de creat si de plasat.

Un alt motiv pentru a alege aceste bannere este acela ca sunt ideale pentru a evidentia brandul sau compania si pot transmite mai usor informatii despre noi produse si servicii. Studii realizate in randul consumatorilor arata ca cei mai multi oameni vizualizeaza o reclama de mai multe ori inainte de a actiona in vreun fel. Bannerele permit expunerea unei reclame pe o perioada de timp, crescand astfel sansele ca potentialii cumparatori sa le vizualizeze si sa le tina minte.

Bannerele publicitare pot fi destinate unui public tinta. De exemplu, o companie care vinde crose de golf poate cere ca anunturile si reclamele ei sa apara in categorii adecvate precum “Sport” sau “ Timp liber”. In acest fel anuntul va fi vizualizat pe site-uri care se incadreaza in categoriile respective.

Reclamele obisnuite, cele care apar la TV sau la radio au de obicei legatura cu un anumit magazin sau locatie fizica ce trebuie vizitata in persoana. Pe de alta parte, bannerele publicitare pot genera vanzari imediate. Oamenii care vad reclamele online pot, printr-un simplu click, sa ajunga la magazinul online de pe site si pot afla mai multe informatii si pot cumpara produsele dorite in cel mai scurt timp.

Un alt avantaj al bannerelor este acela ca va ofera posibilitatea sa faceti cateva modificari la campaniile existente ca raspuns la comentariile utilizatorilor. Aceste comentarii si sugestii pot fi analizate de companiile cu pricina si bannerele pot fi modificate astfel incat vanzarile sa se imbunatateasca.

Revistele noastre online

 

 Contacteaza-ne, pentru a primi o oferta personalizata!